Pots presentar la documentació al teu centre assistencial d’Asepeyo de referència. T’indiquen, en cada cas, qui ha de tramitar-la:
En tots els casos
- Sol·licitud de pagament directe de la prestació per incapacitat temporal: mútua
- DNI vigent (fotocòpia): interessat
- Baixa mèdica, comunicats de confirmació i alta mèdica (fotocòpia). Només en contingències comunes: interessat
- Model IRPF original: mútua
En els casos d’incapacitat temporal derivada de contingències professionals i extinció de contracte
- TC2, nòmina o certificat d’empresa del mes anterior a la baixa: empresa
- Vida laboral actualitzada: mútua
En els casos d’ incapacitat temporal per contingències comunes i extinció del contracte
- Vida laboral actualitzada: mútua
Si en l’informe de vida laboral s’acredita que al darrer any s’ha percebut una prestació per desocupació:
- Certificat, amb expressió del període reconegut, consumit i base reguladora: INEM
- Certificat de bases de cotització: tresoreria
Si el certificat de bases de cotització no inclou els últims 180 dies cotitzats has d’aportar dos dels següents documents del període no acreditat:
- Certificat dels últims 180 dies cotitzats anteriors a l’extinció de la relació laboral:
- Empreses amb menys de 10 treballadors: empresa
- Empreses amb 10 treballadors o més: Servei Públic d’Ocupació Estatal
- Fotocòpies dels models TC2 de cotització dels últims 180 dies cotitzats anteriors a l’extinció de la relació laboral o nòmines del mateix període: empresa
- Nòmines dels últims 180 dies cotitzats: empresa
En el supòsit d’acomiadament o ERO (Expedient de Regulació d’Ocupació)
- Carta d’acomiadament (original i fotocòpia): interessat
- Acta de conciliació amb el Centre de Mediació, Conciliació i Arbitratge (CMCA) (original i fotocòpia): CMCA
- Resolució de l’ERO i relació de persones afectades: empresa
Si vols més informació, consulta el faq Què és la prestació per pagament directe i com se sol·licita?