¿Necesitas ayuda?

Nuestro horario de chat es de 8h a 18h de Lunes a Viernes.

SAU de 8h a 20h 900 151 002 Urgencias 24h 900 151 000 asepeyo@asepeyo.es
¿En qué podemos ayudarte?

On i quan puc presentar la meva sol·licitud Bonus?

On puc sol·licitar el Bonus?

Per facilitar el procés de presentació de la sol·licitud i agilitar la tramitació de l’incentiu Bonus, posem a la teva disposició el formulari de sol·licitud on line.

També hi pots accedir a través d’ Asepeyo Oficina Virtual (AOV) des d’on pots obtenir les dades de cotització i sinistralitat de la teva empresa durant el període d’observació.

Quan ho puc fer?

Des del 15 d’abril fins al 31 de maig de cada any, les empreses que vulguin optar a l’incentiu han de presentar la seva sol·licitud a la mútua col·laboradora amb la Seguretat Social o a l’entitat gestora que assumeixi la protecció de les seves contingències professionals.

Les sol·licituds que es formalitzin a través del formulari online de l’apartat del web s’han d’imprimir en paper i han d’estar signades pel representant legal de l’empresa. A més, s’ha de lliurar una còpia d’aquesta sol·licitud en alguna delegació de la mútua.

Si optes per presentar la sol·licitud telemàticament ho has de fer a través d’Asepeyo Oficina Virtual (AOV), utilitzant el codi d’usuari i la contrasenya corresponents i accedint a les opcions sol·licitud/tramitació Bonus que van apareixent a la pantalla. La signatura del representant de l’empresa serà electrònica.

Si vols més informació sobre aquest tema, consulta l’apartat ‘Sistema d’incentius per a la prevenció Bonus’ del nostre web o mira aquest vídeo:

 

 

També pots obtenir més informació posant-te en contacte amb el teu consultor de Prevenció de la Mútua o amb el Servei d’Atenció a l’Usuari, al telèfon 900 151 002.