¿Necesitas ayuda?

Nuestro horario de chat es de 8h a 18h de Lunes a Viernes.

SAU de 8h a 20h 900 151 002 Urgencias 24h 900 151 000 asepeyo@asepeyo.es
¿En qué podemos ayudarte?

Quina documentació he de presentar per tramitar l’incentiu Bonus?

Per poder tramitar l’incentiu Bonus has d’omplir aquest formulari i lliurar-lo juntament amb aquesta documentació:

  • DNI/NIE/passaport del representant de l’empresa que signa la sol·licitud i els certificats.
  • Documentació acreditativa del poder de representació de l’empresa de la persona que subscriu la sol·licitud i la declaració.
  • Documentació de les inversions de prevenció realitzades durant el període d’observació, si n’hi ha i s’opta a un màxim d’un 5% addicional de les quotes.
  • Certificació bancària per fer l’abonament de l’incentiu, emesa per la teva entitat bancària

Si vols més informació et pots posar en contacte amb el teu consultor de Prevenció de la Mútua, amb el Servei d’Atenció a l’Usuari, al telèfon 900 151 002, o consultar l’apartat web ‘Presentació de sol·licituds’