Quina documentació he de presentar per tramitar l’incentiu Bonus?

  • Perfil

  • Hablamos de

Per poder tramitar l’incentiu Bonus has d’omplir aquest formulari i lliurar-lo juntament amb aquesta documentació:

  • DNI/NIE/passaport del representant de l’empresa que signa la sol·licitud i els certificats.
  • Documentació acreditativa del poder de representació de l’empresa de la persona que subscriu la sol·licitud i la declaració.
  • Documentació de les inversions de prevenció realitzades durant el període d’observació, si n’hi ha i s’opta a un màxim d’un 5% addicional de les quotes.
  • Certificació bancària per fer l’abonament de l’incentiu, emesa per la teva entitat bancària

Si vols més informació et pots posar en contacte amb el teu consultor de Prevenció de la Mútua, amb el Servei d’Atenció a l’Usuari, al telèfon 900 151 002, o consultar l’apartat web ‘Presentació de sol·licituds’

Última actualización 25 June 2019

¿Te ha parecido útil este artículo?

Sentimos que este contenido no te haya sido útil

Este formulario de comentarios es anónimo y no se proporcionará ninguna respuesta. Si su problema requiere una respuesta, utilice el enlace 'contactar con nosotros' a continuación.

Nos gustaría que nos ayudaras a mejorarlo. Indícanos cómo: