Necessites ajuda?

Servei d’Atenció a l’Usuari
900 151 002 asepeyo@asepeyo.es

Vaig tenir un accident a la feina.
Què he de fer?

Si has tingut un accident de treball, aqeusts són els passos a seguir:

  1. Notifica l'accident a l'empresa i sol·licita el volant d'assistència emplenat i signat. Hi han de constar les dades de l'empresa, els teus, quan i com va succeir l'accident.
  2. Vés a un dels nostres centres assistencials aportant el volant d'assistència. Sempre l'has de portar-lo tu per a ser atès en la primera assistència mèdica, excepte en casos d'urgència vital.

Rebre atenció mèdica, pot haver-hi dues situacions:

Accident de treball amb baixa.

  1. Entrega el comunicat de baixa a l'empresa (termini 3 dies hàbils)
  2. Entrega periòdicament els comunicats de confirmació a l'empresa (límit 3 dies hàbils)
  3. Quan et donin l'alta, entrega el comunicat d'alta a l'empresa (límit 24 hores)

Accident de treball sense baixa

  1. Torna a la feina després de ser atès o incorpora't l'endemà, segons les indicacions del metge.
  2. Es lliura a la documentació de l'empresa (prova d'assistència o document ATM)

 

Documentació relacionada: