Asepeyo

Saltar al contenido
  • La prevenció de riscos laborals a AsepeyoV Premios Asepeyo a las mejores prácticas preventivasUn total de 12 empresas asociadas a la Mutua han sido distinguidas por sus proyectos en materia de prevención de riesgos laborales, en la V Edición de los Premios Asepeyo, presididos por la ministra de Empleo y Seguridad Social, Fátima Báñez. [+] Ampliar notícia

  • App Asepeyo empresasTe presentamos una nueva manera de gestionar la salud de tu empresa: la app 'Asepeyo empresas'. Con esta nueva herramienta podrás realizar numerosas gestiones (acceso en tiempo real al número de casos de baja, envío de volantes de asistencia, indicadores de absentismo, solicitud de informes...) de forma inmediata con la Mutua a través una interfaz sencilla e intuitiva, además de tener acceso directo con tu gestor Asepeyo para cualquier tramitación o aclaración. [+] Ampliar notícia

  • Malaltia pel virus ZikaCertificación de responsabilidad social IQNET SR10 de AenorEl director gerente de Asepeyo, Vicente Aparicio Mulet, ha recibido la certificación del Sistema de Gestión de la Responsabilidad Social que concede AENOR, como reconocimiento y evidencia de la conformidad del sistema de gestión de Asepeyo con el estándar IQNet SR10 durante un acto celebrado en las oficinas centrales de la Mutua en Barcelona. [+] Ampliar notícia

  • Ajuda econòmica per a autònoms accidentatsAyuda económica para autónomos accidentadosAsepeyo te ayuda a mantener activo tu negocio mientras dure tu baja médica. Conoce las condiciones de solicitud en nuestro manual de ayuda social. [+] Ampliar notícia

  • Asepeyo Oficina VirtualLos hospitales de Asepeyo, excelencia en calidad asistencialLos tres hospitales de Asepeyo en Coslada, Sant Cugat y Cartuja han obtenido la Acreditación QH, otorgada por el Instituto para el Desarrollo e Integración de la Sanidad (IDIS) con el fin de reconocer la calidad asistencial. [+] Ampliar notícia

Malaltia comuna

Avantatges per a l'empresa i els treballadors

  • Sense cost addicional per a l'empresa.
  • Reducció de les llistes d'espera dels Serveis Públics Sanitaris.
  • Actuacions sanitàries en els centres d'Asepeyo.
  • Reducció de períodes de baixa i de despeses empresarials.
  • Confidencialitat en el tractament de la informació.

Asepeyo es troba facultada i en condicions de practicar actuacions mèdiques i proves complementàries a favor d'una gestió més eficaç, tot i que tant la declaració mèdica de baixa, com la dispensa d'assistència sanitària o la confecció d'informes mèdics siguin actuacions dels Serveis Públics de Salut. Asepeyo assumeix la major part d'aquestes activitats des dels seus centres d'assistència per mitjà dels seus propis facultatius.

Asepeyo proposa l'elaboració i la presentació d'informes proposta, tramitacions en què hi posa tota l'experiència jurídica, administrativa i sanitària, al servei d'empreses i treballadors, d'acord amb la legislació vigent. Per la seva banda, diversos Serveis de Salut de comunitats autònomes han signat acords i concerts de col·laboració amb Asepeyo.

A més de la gestió de les prestacions econòmiques, Asepeyo complementa les activitats en els processos de baixa o invalidesa per malalties comunes amb aquests serveis:

  • Seguiment i control de les prestacions econòmiques.
  • Seguiment i control de la durada dels períodes de baixa.
  • Informa els representants dels treballadors, en sol·licitar-ho l'empresa, del contingut i el model de gestió de la incapacitat temporal per malalties comunes, abans de l'informe preceptiu que exigeix la normativa.
  • Realitza actuacions mèdiques i administratives tendents a reduir els processos.
  • Promou l'actuació de la Inspecció Mèdica de la Seguretat Social.
  • Accelera o afavoreix la formalització i presentació dels informes proposta en els casos que es prevegui una possible invalidesa.

És un servei que, en definitiva, redunda en un benefici doble:

Per al treballador, perquè redueix els temps de les llistes d'espera dels Serveis Públics de Salut i aplica mesures per millorar i accelerar els processos de cura.

Per a l'empresa, perquè redueix els períodes de baixa i millora la gestió de control i seguiment dels processos.