Asepeyo

Saltar al contenido
  • La prevenció de riscos laborals a AsepeyoV Premios Asepeyo a las mejores prácticas preventivasUn total de 12 empresas asociadas a la Mutua han sido distinguidas por sus proyectos en materia de prevención de riesgos laborales, en la V Edición de los Premios Asepeyo, presididos por la ministra de Empleo y Seguridad Social, Fátima Báñez. [+] Ampliar notícia

  • App Asepeyo empresasTe presentamos una nueva manera de gestionar la salud de tu empresa: la app 'Asepeyo empresas'. Con esta nueva herramienta podrás realizar numerosas gestiones (acceso en tiempo real al número de casos de baja, envío de volantes de asistencia, indicadores de absentismo, solicitud de informes...) de forma inmediata con la Mutua a través una interfaz sencilla e intuitiva, además de tener acceso directo con tu gestor Asepeyo para cualquier tramitación o aclaración. [+] Ampliar notícia

  • Malaltia pel virus ZikaCertificación de responsabilidad social IQNET SR10 de AenorEl director gerente de Asepeyo, Vicente Aparicio Mulet, ha recibido la certificación del Sistema de Gestión de la Responsabilidad Social que concede AENOR, como reconocimiento y evidencia de la conformidad del sistema de gestión de Asepeyo con el estándar IQNet SR10 durante un acto celebrado en las oficinas centrales de la Mutua en Barcelona. [+] Ampliar notícia

  • Ajuda econòmica per a autònoms accidentatsInauguración de nuevas instalaciones en Molins de ReiEl alcalde de Molins de Rei, Joan Ramon Casals, ha inaugurado las nuevas instalaciones de Asepeyo en la localidad. El acto ha contando con los parlamentos de Vicente Aparicio, director gerente de la Mutua y de Jordi Gelabert, director del centro, así como con la asistencia de asesores laborales y representantes de empresas mutualistas de la zona. [+] Ampliar notícia

  • Asepeyo Oficina VirtualConoce a nuestros equipos y anímate a colaborarGracias al apoyo de la Comisión de Prestaciones Especiales de Asepeyo, participamos nuevamente en la carrera solidaria Oxfam Trailwalker con tres equipos formados por grandes dependientes con diversidad funcional acompañados por empleados de la Mutua. [+] Ampliar notícia

Atenció a l'usuari

Asepeyo Oficina Virtual

La Mútua ha posat en marxa Asepeyo Oficina Virtual (AOV), un canal de comunicació entre l'entitat i les empreses, assessories laborals i els treballadors de les empreses associades.

 

 

 

La identificació pot realitzar-se mitjançant DNI electrònic o amb un codi d'usuari i contrasenya. Si no disposa de clau d'accés ha de seguir els passos detallats a continuació, en funció del perfil sol·licitat:

El servei és diferent en funció del perfil de l'usuari que accedeixi. Per  treballadors afiliats en actiu i als extreballadors que estiguin de baixa i cobrant la prestació d'incapacitat temporal, i les seves funcionalitats són:

  • Consulta i actualització de dades:
    L'usuari pot consultar les dades que l'organització té registrades i sol·licitar-ne la correcció emplenant un formulari.
     
  • Accés a informes mèdics:
    Quan l'usuari és alhora pacient també pot sol·licitar l'informe mèdic de l'episodi seleccionat.

    Els episodis disponibles són només els de contingències professionals, d'una antiguitat igual o inferior a 5 anys. En cas que la persona usuària vulgui recuperar episodis més antics haurà d'emplenar un formulari de sol·licitud.
     
  • Accés a la consulta de rebuts de pagaments d'incapacitat temporal:
    L'usuari pot visualitzar tots els seus pagaments realitzats en concepte de prestació per incapacitat temporal des de la posada en marxa d'Asepeyo Oficina Virtual fins passat un període de dos anys.

Les empreses associades i assessors laborals, poden accedir també a AOV per a disposar dels mateixos serveis que els treballadors en cas de ser pacients de la Mútua, a més de realitzar els tràmits habituals fins al mement:

  • Comunicats d'accident de treball:
    Facilita l'emplenament del comunicat d'accident, per importar-ho després al sistema Delt@.
     
  • e-AT:
    Sistema de notificació electrònica que permet que la Mútua informi, de manera immediata a les empreses mutualistes i als assessors laborals, de l'assistència sanitària practicada a un treballador/a en qualsevol dels nostres centres assistencials.
     
  • Formularis:
    Actualitzats i en format electrònic, per ser descarregats i emplenats.
     
  • Pagament delegat
    A la secció d'Usuaris registrats podeu consultar les incidències generades en les deduccions efectuades en règim de pagament delegat d'incapacitat temporal per contingència professional i contingència comuna efectuades per les vostres empreses.
     
  • Convenis:
    Mitjançant el sistema Alercon (Alerta de convenis) la persona usuària rep un missatge electrònic automàtic, cada cop que un conveni laboral seleccionat (per comunitat o sector) es modifica o s'actualitza.
     
  • Portal de PRL:
    Serveis en línia dirigits a satisfer les necessitats d'informació, formació, assistència tècnica i assessorament en prevenció de riscos laborals.
     
  • Ajuda on line:
    Sistema d'atenció a l'usuari en línia per tal que les empreses i els col·laboradors resolguin tota mena de dubtes al moment.
     
  • Actualitzeu el perfil:
    Per modificar, sempre que vulgueu, les vostres dades d'usuari que Asepeyo disposa (nom, adreça, telèfon, fax...)
     
  • Biblioteca:
    Inclou tots els documents d'interès de consulta a la Mútua: fullets, manuals, memòries, revistes, butlletins...